Vremenska organizacija se odnosi na način struktuiranja redosleda i trajanja različitih situacija i aktivnosti. Deci su potrebne predvidljive sekvence u dnevnom rasporedu i istovremeno fleksibilnost vremenske organizacije. Prostorno-vremenska organizacija se ne podređuje svakodnevnim rutinama (obedovanje, odmor), već obrnuto, prostorno-vremenska rešenja za rutine se prilagođavaju i integrišu u programsku koncepciju.
Prikaz navedenih rutina kao i redosleda i trajanja navedenih situacija i aktivnosti, potrebno je shvatiti kao okvir koji vaspitači prilagođavaju i integrišu u realni program svoje grupe.
Celodnevni boravak – uzrast od 1 do 5,5 godina
- dolazak dece od 06:00 do 7.45
- „Budimo se vežbajući“ od 07:30 – 08.15 časova,
- održavanje higijene i doručak 15 – 08:45 časova,
- razvijanje realnog programa /igra, planirane situacije učenja/, sređivanje prostora, rekreativni boravak napolju, održavanje lične higijene 08:45-11:30 časova/*zavisno od uzrasta i potreba dece/
- užina 11:30 – 11:45 časova,
- sređivanje prostora, spavanje 11:45 – 14.00 časova
- održavanje higijene, ručak 14:00 – 14:30 časova
- 30 razvijanje realnog programa/igra, planirane situacije učenja/, sređivanje prostora, rekreativni boravak napolju aktivnosti na otvorenom i
- odlazak dece kući do 17.00 časova.
/*za decu koja u ustanovu dolaze u ranim jutarnjim satima, odnosno za decu koja ostaju u kasnim popodnevnim satima, potrebno je obezbediti mali obrok/užinu pre doručka, odnosno posle ručka./
Celodnevni boravak – uzrast od 5,5 do 6,5 godina
- dolazak dece od 06:00
- „Budimo se vežbajući“ 07:30 – 08.15 časova,
- održavanje higijene i doručak 15 – 08:45 časova,
- realizacija programa za decu u godini pred školu /igra, planirane situacije učenja/ sređivanje prostora, rekreativni boravak napolju, 08:45-11:00 časova,
- održavanje lične higijene i užina od 11:30 – 12:00 časova,
- realizacija programa za decu u godini pred polazak u školu /igra, planirane situacije učenja, poseta lokalnoj zajednici/, rekreativni boravak napolju, sređivanje prostora,12:00 – 13.45 časova
- održavanje higijene, ručak 14:00 – 14:30 časova
- 30 razvijanje realnog programa /igra, planirane situacije učenja/,životno-praktične situacije /sređivanje prostora, lična higijena, užina/, rekreativni boravak napolju, aktivnosti na otvorenom
- odlazak dece kući do 17.00 časova.